Hautomon mentorit ja asiantuntijat vuonna 2020

Seuraavat omien alojensa huippuasiantuntijat ovat olleet mukana pitämässä työpajoja ja sparrailleet Phoenix non-profit hautomon tiimejä kohti vaikuttavampaa tulevaisuutta.

Vuodelle 2021 etsimme jälleen työpajojen pitäjiksi ja mentoreiksi huippukattauksen asiantuntijoita, joiden tietotaidot osuvat seuraavan vuoden hautomon osallistujien tarpeisiin. 

Supercellin vastuullisuusjohtaja Maria Facal piti superhyödyllisen työpajan järjestö-yritysyhteistöistä 

 

Auri Evokari koulutti Phoenixin tiimejä pitchauksen saloihin innostavassa työpajassa

"Phoenix-tiimit ovat maailmanmuuttajia, joiden missiot ansaitsevat kunnon megafonin. Oli vaikuttavaa kouluttaa tiimejä pitchaamisen saloihin ja nähdä, kuinka he soveltavat pitchaamista omien missioidensa edistämiseen."  .


Viestintäkonsultti Ona Aulan johdolla Phoenixin tiimit pääsivät visioimaan kunnianhimoisesti ja kirkastamaan viestintäänsä

”Työpajan vetäminen neljälle motivoituneelle, päämäärätietoiselle ja energiaa vielä varsinaisen työpäivän jälkeenkin pursuavalle liikkeelle oli hieno kokemus, joka vahvisti uskoa siihen, että maailmaa muutetaan aktiivisesti paremmaksi keskellä epävarmojakin aikoja. Ryhmien ideointi ja heittäytyminen viestinnän suunnitteluun vakuuttivat minut myös siitä, että jokaisesta näistä liikkeistä kuullaan pian lisää.”

Sosiaalisten innovaatioiden konkari, Startup Refugeesin co-CEO Elisa Vepsäläinen antoi loistavia neuvoja rahoitushauista ja -hakemuksista

"Varainhankinnan ja rahoituskanavien miettimisen kannattaa olla kiinteä osa brändien strategiaa ja kaikkien vastuulla. Paikalla olevat tiimit esittivät superhyviä kysymyksiä ja sain itsekin paljon ajateltavaa. Huippuporukka mukana tänä vuonna!"


 

Vaikuttavuusasiantuntija Katja Anoschkinin johdolla pohdittiin oman toiminnan vaikuttavuutta

 

Palvelumuotoilija Anni Valkola haastoi Phoenix non-profit hautomon osallistujat porautumaan kohderyhmänsä pään sisään 

Annin vetämä työpaja auttoi Phoenix non-profit hautomon osallistujia huomaamaan, miten tärkeää oman toiminnan suunnittelussa on yrittää ymmärtää erilaisten asiakaspersoonien ajatuksia ja tarpeita.

“Oli mukava nähdä, että projektien erilaisista “kypsyysasteista” huolimatta tehtävä osoittautui hyödylliseksi kaikille tiimeille. Työpaja osoitti, miten tärkeää on välillä pysähtyä asiakkaiden äärelle ja kysyä, kenelle me tätä juttua teemme”, pohti Anni.

Haluan hautomon osallistujaksi!

Ruoki mullistavia ideoita

Valitse sinulle sopivin tapa toimia ja auta yhteiskuntaa ravistelevat liikkeet lentoon.

Tule mukaan